Magda tel. 500 777 852

Bogusia tel. 537 777 852

Magda tel. 500 777 852

Bogusia tel. 537 777 852

Najczęstsze pytania
 
Dlaczego moje zamówienie musi być na kwotę min. 300 zł?
 
Zajmujemy się sprzedażą hurtową. Nie prowadzimy weryfikacji czy Klient zajmuje się sprzedażą kwiatów czy też robi zakupy na prywatne potrzeby. Limit 300 zł jest to jedyny warunek, który musi spełnić każdy klient, aby jego zamówienie zostało zrealizowane w cenach hurtowych.
.
Czy mogę zrobić zakupy u Was na miejscu?
 
Tak. Hurtownia stacjonarna jest czynna: 
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00, w soboty w godz. 8.00 do 16.00, a w niedziele - nieczynne.
Obsługa sklepu internetowego pracuje od pon. do piątku w godz. 9.00-16.00.
 
Przy zakupach osobistych w naszej hurtowni w Wołominie ceny hurtowe rozpoczynają się od kwoty jednorazowego zamówienia min. 500 zł brutto. Przy mniejszych zakupach obowiązują ceny detaliczne (+30 %).
 ii
Właśnie złożyłam zamówienie. Jak długo będę czekać na dostawę?
 
Zamówienie jest zazwyczaj kompletowane następnego dnia roboczego i wtedy je potwierdzamy (mailowo lub telefonicznie). Wysyłka przeważnie następuje, od momentu złożenia zamówienia, po 1-2 dniach roboczych (przy opcji pobranie) lub po otrzymaniu płatności (opcja przelew). Standardowy czas dostawy kurierskiej to następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Czas realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć w trakcie sprzedażowych szczytów przedświątecznych (np. przed 1 listopada).
 ii
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
 
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy dowód zakupu (znajdzie się on w środku paczki). Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję "faktura VAT" lub "paragon".

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
 
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub braków, prosimy o kontakt z nami.
 
Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (karton rozdarty lub zaklejony inną taśmą niż nasza firmowa). W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub otwarcia, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie stanu opakowania przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
 
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana, gdy
należność wpłynie na nasze konto.

Jaki będzie koszt przesyłki?
 
Koszt przesyłki to (przy płatności przelewem) 17 zł lub (przy płatności za pobraniem) 21,50 zł. W przypadku zamówienia podkładów sztucznych, czyli produktów objętościowych kwota za transport może zostać zwiększona. Zawsze o takim fakcie informujemy klienta przed realizacją zamówienia.

Czy moje dane są bezpieczne?
 
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl