Skąd takie rozgraniczenie cen hurtowych i detalicznych (kwota 400 zł)?
Generalnie zajmujemy się sprzedażą hurtową. Nie prowadzimy weryfikacji czy Klient zajmuje się sprzedażą kwiatów czy też robi zakupy na prywatne potrzeby. Limit 500 zł (liczony wg cen detalicznych) jest to jedyny warunek, który musi spełnić każdy klient, aby jego zamówienie zostało zrealizowane w cenach hurtowych. Ceny przeliczą się automatycznie w koszyku.
Czy mogę zrobić zakupy u Was na miejscu?
Tak. Hurtownia stacjonarna jest czynna:
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00, w soboty w godz. 8.00 do 14.00, a w niedziele - nieczynna.
Obsługa sklepu internetowego odbiera Wasze telefony od pon. do piątku w godz. 8.00-15.00.
Przy zakupach osobistych w naszej hurtowni w Wołominie ceny hurtowe rozpoczynają się od kwoty jednorazowego zamówienia min. 500 zł brutto. Przy mniejszych zakupach obowiązują ceny detaliczne (marża detaliczna to 35 - 45 % w zależności od produktu).
Czy mogę płacić kartą robiąc zakupy?
Tak, jest taka możliwość (zarówno u nas na miejscu, jak i u kuriera za paczkę pobraniową).
Właśnie złożyłam zamówienie. Jak długo będę czekać na dostawę?
Zamówienie jest zazwyczaj kompletowane następnego dnia roboczego i wtedy je potwierdzamy (mailowo lub telefonicznie). Wysyłka przeważnie następuje, od momentu złożenia zamówienia, po 1-3 dniach roboczych (przy opcji pobranie) lub po otrzymaniu płatności (opcja przelew). Standardowy czas dostawy kurierskiej to następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Czas realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć w trakcie sprzedażowych szczytów przedświątecznych (np. przed 1 listopada).
ii
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Faktura znajduje się zawsze w środku paczki.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub braków, prosimy o kontakt z nami. W przypadku płatności za pobraniem prosimy o przygotowanie gotówki lub karty płatniczej dla kuriera.
Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (karton rozdarty lub zaklejony inną taśmą niż nasza firmowa). W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub otwarcia, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie stanu opakowania przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest skompletowany/przygotowany do wysyłki (1-3 dni robocze). Przesyłka zostanie wysłana, gdy
należność wpłynie na nasze konto.
Jaki będzie koszt przesyłki?
Koszt przesyłki to 25,00 zł (kurier) lub 18 zł (paczkomat - ale tu wysyłamy tylko mniejsze zamówienia). W przypadku zamówienia produktów bardzo objętościowych (np. kosze wiklinowe) kwota za transport może zostać zwiększona. Zawsze o takim fakcie informujemy klienta przed realizacją zamówienia.
Jeśli zrobisz odpowiednio duże zakupy - wysyłka będzie za darmo. Wszystkie koszty związane z wysyłką zobaczysz w koszyku, w trakcie składania zamówienia.
W jaki sposób pakujecie towar?
Wszystkie produkty wkładamy luzem do zbiorczego (wysyłkowego) pudła. Przy zakupie miksów kolorystycznych - także wkładamy je luzem. Dzięki temu minimalizujemy ilość opakowań tekturowych, które są wysyłane do Was. Dodatkową korzyścią jest to, że więcej towaru zmieści się do 1 kartonu - minimalizujemy w ten sposób koszty wysyłki, i jesteśmy razem bardziej EKO. Produkty, które wymagają dodatkowego zabezpieczenia (np. ceramika, flower boxy, lampiony) są owinięte tekturą lub folią bąbelkową.
Czy moje dane są bezpieczne?
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.